مواد شوینده خودرویی MA*FRA نقشه سایتتماس با ماصفحه اصلی
این صفحه از وب سایت شرکت جنرال تولز در تاریخ ۲۰۲۴/۴/۱۹ چاپ شده است
صفحه اصلی  /  اخبارنسل جدید پورش GT2 911 فاش شد

نسل جدید پورش GT2 911 فاش شد | ۲۰۱۷/۴/۵     

    

نمونه اولیه پیش تولیدی از پوشه 911 GT2 بعدی در اطراف پیست نمادین نوربورگرینگ درز کرده و ایده ای از نسخه بهتر این خودروی اسپرت آلمانی ارائه می دهد.

 

نسل جدید پورشه 911 GT2 فاش شد
 

این نمونه اولیه که دارای پوشش استتاری شبیه به بسته ارتقایی بدنه در 911 GT3 مسابقه ای است از مجموعه ای از قطعات منحصر به فرد بهره می برد که آن را از همتایان خود متمایز می کند.

در قسمت جلوی این خودرو قسمت های مازادی در اسپلیتر، دو دریچه هوای منحنی روی کاپوت و سه هواکش روی گلگیر جلو دیده می شوند البته ممکن است برخی از این ویژگی ها در 911 GT3 RS نیز ارائه شوند.

واضح ترین تغییرات در قسمت پشت این خودرو است که از باله ای بزرگ و سپر عقبی جدید با دو لوله اگزوز استوانه ای شکل به همراه دریچه هایی پشت شیشه عقب بهره می برد.

این خودرو به رینگ های آلیاژی دیده شده در GT3 مجهز است که دارای قفل مرکزی هستند اما مخشص نیست که GT2 نیز پس از معرفی به این رینگ های منحصر به فرد مجهز می شود یا خیر.

هنوز معلوم نیست که این خودرو به چه موتوری مجهز می شود اما نسخه های قبلی 911 GT2 به نسخه تواین توربوی موتور 4.0 لیتری تخت شش سیلندر به کار رفته در GT3 مجهز بودند که قدرت 427 کیلووات و گشتاور 700 نیوتون متر تولید می کند.

 

منبع: سایت خبر خودرو

http://www.khabarmachine.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت جنرال تولز می باشد